Skip to content
Obiective SEO, în 2020

Obiective SEO, în 2020

Obiective SEO, în 2020, ce ar trebui să știm pentru îmbunătățirea website-ului

Aveți obiective clare pentru website-ul dvs. de afaceri în 2020?

Mulți proprietari de afaceri din mediul online, își fixează obiective vagi, cum ar fi „vrem un site web mai drăguț” sau „vrem să începem să folosim videoclipuri” – dar acestea sunt caracteristici, nu obiective.

Nu trebuie să vă simțiți rău dacă vă aflați în aceeași barcă. Este incredibil de comun și noi știm asta din experiență.

Crearea de obiective SEO pentru website-ul dvs. vă poate face să vă simțiți ciudat. La urma urmei, este exact locul în care scrii articole pentru blogul tău, nu? Nu facem nimic gresit!

Website-ul dvs. ar trebui să fie una dintre cele mai mari surse de clienți și vânzări. Ar trebui să fie un reprezentant al mărcii dvs. și să îmbunătățească satisfacția clienților. Dacă îl folosești doar ca loc pentru a împărtăși câteva articole sau promoții de listă, cu siguranță trebuie să stabilești anumite obiective.

Obiective SEO, în 2020 – Iată cum facem!

Începeți cu viziunea dvs. Când ați startat compania, probabil că ați început prin crearea unei viziuni de brand. Ar trebui să includă elemente precum valorile tale, viitorul tău și scopul tău. Este ceea ce ești actualmente și unde te vezi în viitor.

De ce contează asta pentru prezența dvs. în mediul online? Ce obiective SEO , ar trebui să atingeți? Ei bine, pentru că orice faci pe internet, ar trebui să reflecte imaginea companiei tale. Dacă nu, este posibil să fiți ocolit de publicul țintă (și să pierdeți din potențialele vânzări).

Creați obiective inteligente

Odată ce te gândești la viziunea ta, ar trebui să fie ușor să transformi aceste obiective în realizări. De exemplu:

  • Viziune: trecerea magazinului Dvs. stradal, la un magazin online de comerțul electronic în următorii cinci ani.
  • Obiectiv: generați +20% din vânzări prin intermediul website-ului dvs. în următorul an fiscal.

Dar cum le transformi în obiective SMART? Și care este exact un obiectiv SMART?

SMART înseamnă: inteligent, specific, măsurabil, atins, relevant și în timp util. Acesta este motivul pentru care un obiectiv precum cel menționat mai sus („vrem un site web mai frumos”) nu ar funcționa cu adevărat.

Sigur, s-ar putea să fie relevant, dar cum măsori așa ceva? Și cum puteți spune dacă ați obținut cu adevărat ceva atunci când rezultatul este atât de subiectiv?

Iată câteva obiective SEO, pe care le puteți măsura:

  • Rata de respingere
  • Timpul petrecut pe pagina
  • Rata de clic
  • Recomandări de intrare
  • Vizualizări pe pagini

Obiectivele de creștere pentru website-ul dvs.

Folosind informațiile pe care le-am furnizat, ar trebui să vă fie mult mai ușor să vă stabiliți propriile obiective de creștere pentru 2020. Dar, în cazul în care aveți nevoie de inspirație suplimentară, iată 4 idei pentru obiective pe care le puteți urmări cu ușurință:

  • Îmbunătățirea ratei de conversie
  • Generați mai multe vânzări
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților
  • Reduceți costurile de operare ale website-ului

Îmbunătățirea ratei de conversie

Rata de conversie măsoară eficiența site-ului dvs. (și conținutul de pe acesta) la transformarea membrilor și audienței în clienți. Aceasta este o parte uriașă a „pâlniei” dvs. de vânzări și este un obiectiv SEO bun pentru a vă concentra pentru campaniile de marketing.

Deci, cum măsori procentul de vizitatori ai website-ului care devin potențiali clienți? În general, un vizitator devine rol principal atunci când completează un formular (cum ar fi o înscriere prin e-mail sau un formular de contact), astfel încât acestea sunt numerele pe care doriți să le consultați.

Generați mai multe vânzări, stabiliți obiective SEO

Acesta este destul de „auto-explicativ”. Dacă dețineți un website de comerț electronic sau chiar dacă folosești website-ul pentru a-ți informa clienții, obiectivul tău principal este întotdeauna creșterea vânzărilor. Obiective SEO, nu înseamnă doar promovarea unui website!

Puteți alege cu ușurință o rată procentuală (adică „creșteți vânzările online cu 15% anual”) și urmăriți numerele de la an la an.

Notă: alegând o rată anuală versus, să zicem, una lunară, vă permiteți fluctuații sezoniere, sărbători etc.

Îmbunătățirea satisfacției clienților

Satisfacția clienților este importantă deoarece, fără clienți, nu aveți vânzări. Totuși, în afara mărturiilor sau recenziilor, majoritatea oamenilor nu știu să aprecieze.

Un mod ușor de a măsura satisfacția clienților este prin sondaje. Atunci se poate vedea dacă v-ați atins obiectivele SEO. Dacă plănuiți o reproiectare a website-ului sau modificarea unui produs popular, luați în considerare trimiterea unui sondaj atât înainte cât și după aceea, pentru a putea compara rezultatele.

Obiectivul SEO, ar fi să primiți un procent mai mare de răspunsuri pozitive după schimbare.

Reduceți costurile de operare ale website-ului

Ca proprietar de afaceri, este vorba în primul rând de economie și idei de investiții. Întreținerea unui website poate costa foarte mult (atât în ​​timp cât și în bani). Compania dvs. își poate stabili obiectivele în orice mod.

De exemplu, cheltuiți anual cu 10% mai puține ore de lucru pe asistență web și întreținere. Cum ai face asta? Angajați o firmă externă care să preia sarcinile de rutină, să actualizeze sistemele astfel încât să funcționeze mai bine sau să automatizeze toate sistemele. De exemplu, să programați backup-uri automate în loc să le executați manual.

Obiective SEO, opțiuni interminabile

Opțiunile sunt aproape interminabile. Stai jos, alocă ceva timp și gândește-te la ceea ce este cu adevărat important pentru compania ta în acest moment.

Stabilirea obiectivelor în avans vă poate ajuta să determinați dacă trebuie ceva modificat și ce trebuie să schimbați pe site-ul dvs. înainte de începerea anului.

Dacă vă luptați cu viteza de încărcare în browser a website-ului, luați în considerare serviciile noastre SEO. Poate ar trebui să treceți și la un plan de hosting mai bun, un VPS mai puternic, care aduce o viteză superioară.

Back To Top