Skip to content
Restaurant, cum să folosiți rețelele de socializare pentru afacerea dvs.

Restaurant, cum să folosiți rețelele de socializare pentru afacerea dvs.

Restaurant, cum să folosiți rețelele de socializare pentru afacerea dvs. Majoritatea celor care caută un restaurant își vor concentra atenția în online. De exemplu Restaurant Băneasa, o expresie destul de căutată.

Un restaurant căutat are nevoie de prezență pe rețelele de socializare

Sunteți proprietar sau manager de restaurant? Cu siguranță doriți să fie văzut de acești potențiali clienți atunci când caută pe web. Pentru a face acest lucru, va trebui să realizați o optimizare SEO a website-ului restaurantului dvs.

Creșteți șansele de a ajunge în partea de sus a rezultatelor motoarelor de căutare.

Rețelele de socializare sunt unul din cele mai eficiente instrumente pe care le aveți la dispoziție. Multă lume găsește un restaurant bun în mediul online.

Articole recomandate:

Au existat unele dezbateri cu privire la modul în care motoarele de căutare utilizează valorile de social media. Un crawler web tratează website-urile de socializare la fel ca oricare alt website.

Nu este un secret că Google și Bing iau notă de prezența dvs. pe rețelele de socializare.

Orice strategie digitală solidă va încorpora social media pentru a-și atinge obiectivele. Profitați de factorul de implicare al rețelelor de socializare pentru a vă conecta cu clienți actuali și potențiali.

În același timp, creșteți prezența dvs. pe web. Veți observa mai mulți clienți care vă trec pragul. Continuați să vă angajați baza de clienți. Astfel, website-ul dvs. se va deplasa în lanțul alimentar SERP.

Creșteți-vă organic urmăritorii pentru restaurant

Ar trebui să vă concentrați pe crearea unei urmăriri decente pe rețelele de socializare. Mărimea bazei dvs. de urmăritori pe diverse platforme de socializare poate afecta clasamentele de căutare.

Mai mulți urmăritori ajută la creșterea credibilității, oferind un pas în față în clasamentul de căutare.

Urmăritorii de calitate sunt importanți aici. Google vă analizează lista de urmăritori și determină calibrul bazei dvs. Aceasta înseamnă că urmăritorii cumpărați nu vă vor ajuta în clasamentul general.

Dozați energia în construirea urmăritorilor dvs. în mod organic. Aceasta înseamnă să vă prezentați brand-ul în mod constant.

Căutați un mod în care să se conecteze cu publicul dorit. Publicați conținut pe care clienții dvs. ideali vor dori să-l citească. Sau sfaturi pe care le-ar considera de ajutor.

Implicați-vă direct cu următorii pe care îi aveți. Fiți receptiv și începeți o conversație cu următorii dvs. actuali. Angajamentul este o sămânță mică ce va înflori rapid.

Nu neglijați aceste aspecte.

Optimizați-vă postările pe Twitter

Faceți-vă timp pentru a vă optimiza postările pe Twitter pentru SEO. Există un parteneriat creat între platforma de socializare și Google. Tweet-urile dvs. ar putea apărea în rezultatele căutării legate de restaurante.

Includeți cuvinte cheie în tweet-urile dvs. pe care considerați că le caută clienții unui restaurant. Gândiți-vă care sunt cele mai susceptibile să fie utilizate.

Pe Twitter, hashtag-urile acționează asemeni unor cuvinte cheie. Includerea hashtag-urilor/cuvintelor cheie în articolele dvs. îmbunătățește căutarea.

Potențialii clienți ce caută cuvinte cheie specifice unui restaurant din zonă pot găsi conținutul dvs. Feriți-vă de a „împacheta” postarea în prea multe hashtag-uri. Acest lucru poate reduce angajarea, prin catalogarea ca spam.

Încercați să rămâneți la cel mult trei hashtag-uri vizate pentru fiecare postare.

E important să examinați periodic utilizarea hashtag-ului dvs. Determinați care dintre acestea obțin cel mai mult angajament. Fie sub formă de click-uri, fie sub formă de aprecieri sau de retweet-uri.

Utilizați aceste informații pentru a vă adapta contul. Încorporați cele mai populare etichete în conținutul viitor.

Nu se pierde totul dacă postările dvs. încă nu apar în rezultatele căutării din Google. Concentrați-vă pe crearea de articole optimizate cu cuvinte cheie țintite relevante unui restaurant. Astfel, veți începe să vă construiți o reputație de autoritate în domeniul dvs.

Utilizați propriile profile de socializare pentru link building

În trecut, rezultatele căutării pe Google puneau un accent ridicat pe link-uri. Nu conta calitatea link-urilor individuale pe care le-ați fi creat.

Pe măsură ce acest lucru a devenit o banalitate, oamenii au început să manipuleze clasamentele de căutare. Aceștia creau link-uri de calitate inferioară pe website-ul lor. Ca răspuns, Google și-a concentrat atenția în a răsplăti link-uri de înaltă calitate în rezultatele căutării.

Includeți backlink-uri în toate conturile dvs. de socializare. Astfel, utilizați marea autoritate a unor website-uri precum Facebook și Twitter.

Google va vedea aceste legături ca fiind de calitate. Asigurați-vă că includeți link-urile de pe website-ul unui restaurant pe toate rețelele sociale. Nu neglijați nici conținutul pe care îl publicați.

Publicați conținut specific. De exemplu, oferte curente din meniu sau articole despre rețete pe blog. Distribuiți-le pe toate platformele de socializare pentru a le promova.

Distribuirile vor continua să stabilească reputația unui restaurant ca expert în domeniu. Valorificați autoritatea web a platformelor sociale pe care le utilizați.

Acest lucru duce la creșterea unui trafic organic către website, oferind un loc bun în clasamentele de căutare.

Modul în care utilizați rețelele de socializare pentru restaurant poate avea un impact deosebit. De exemplu, asupra modului în care website-ul dvs. se află în rezultatele căutării.

Cu siguranță, veți dori să țineți cont de cele menționate mai sus, având în vedere strategia dvs. de social media. Concentrați-vă pe dezvoltarea unei prezențe pe rețelele de socializare, împreună cu celelalte servicii SEO.

Rețelele de socializare ale unui restaurant ajută în orientarea website-ul către topul rezultatelor căutării. În acest mod, tot mai mulți clienți vor intra în contact cu afacerea dvs.

Back To Top