Strategii SEO 2020, strategii de Marketing, ce pași trebuie să urmezi. SEO este deosebit de complicat, fiind cea mai dificilă strategie de marketing.

Introducere

Până în prezent, majoritatea companiilor și-au definitivat probabil strategia lor de marketing digital. La fel de probabil, și-au găsit agenția parteneră pentru 2020. Cu toate acestea, multe companii vor mai amâna angajarea unei agenții și a unei abordări SEO.

SEO este deosebit de complicată. Este cea mai dificilă strategie de marketing de executat la un nivel de măiestrie. Găsirea celei mai bune companii SEO cu o abordare bazată pe creștere este deosebit de dificilă. Companiile trebuie să identifice și să contracteze în timp util.

O problemelă comună a mărcilor este considerarea SEO ca fiind o strategie de dimensiuni unice. Să luăm ca exemplu vânzările dvs., punctele de preț ale produselor. Clienții dvs. se leagă de un conținut al produselor, serviciile SEO fiind foarte diferite.

Acest articol este destinat să ajute directorii generali și managerii de marketing. Pot învăța cum ar trebui să fie executat SEO pe baza ciclului lor de vânzări. Vom lua în considerare și alte puncte conexe de relativă considerație.

Strategii SEO 2020, care este principalul punct al anului

Trebuie să înțelegem clar modul în care zona de optimizare SEO s-a schimbat. Deslușim care este principalul său obiectiv în anul 2020.

În ultimii ani, algoritmul Google a cunoscut sute de actualizări, atât minore, cât și de bază. Obiectivul principal al Google este de a asocia cel mai bun conținut cu întrebarea utilizatorului. Astfel, se îmbunătățește experiența utilizatorului.

În acest sens, conținutul trebuie să se clasifice bine și să rezoneze cu publicul țintă al cumpărătorului.

Din păcate, în ultimii ani, majoritatea companiilor s-au concentrat exclusiv pe clasamente. Mulți se rezumă a scrie conținut umplut de cuvinte cheie. Încercă astfel să câștige unele poziții pe prima pagină de la Google.

Compania crește de la an la an, se clasează pe primele poziții pentru fiecare cuvânt cheie important. Cu toate acestea, conținutul nu reușește să convertească cititorii în cumpărători. Cum procedăm, vom afla din acest articol despre strategii SEO 2020.

Cea mai bună dintre toate aceste strategii SEO 2020 necesită un conținut ca la carte. Acesta trebuie să se claseze bine și să realizeze o legătură directă cu cititorii. În acest fel, aceștia pot fi convertiți într-o vânzare. Uneori, există câțiva pași care trebuie să se întâmple înainte ca vânzarea să poată avea loc. Ciclul de vânzări este mai lung decât ne-am aștepta.

Strategii SEO 2020 și abordarea pe mai multe planuri

Este important să înțelegeți modul în care clienții țintă se angajează cu conținut legat de produsele dvs. Obținerea acestor date necesită o cantitate semnificativă de timp și forță de muncă. Sunt necesare și diverse instrumente tehnologice care costă mii de euro.

Cel mai rentabil mod de a executa strategia este de a vă asocia cu o agenție de marketing. Este important ca aceasta să ofere și servicii SEO. Dar, să revenim la aspectul principal! De ce optimizarea SEO trebuie să facă parte dintr-o abordare pe mai multe planuri? Este mai necesară pentru produsele cu cicluri de vânzare mai lungi?

Optimizarea SEO tradițională este conceputul prin care clasezi conținut care motivează cumpărătorii. Este important ca acesta să se convertească la fața locului. Dacă vindeți echipament sportiv sau îmbrăcăminte, acest lucru ar putea funcționa foarte bine.

Vindeți soluții tehnologice personalizate pentru societățile comerciale, piscine sau iahturi? Nimeni nu va arunca bani pe loc doar pentru că le place ceea ce citesc. În schimb, vor începe să cerceteze, explorând alte opțiuni, în stadiul de conștientizare.

Mai apoi, vor înțelege ferm care este cea mai bună soluție la nevoile lor. În aces fel, vor cerceta concurenții și diversele lor produse.

Cu alte cuvinte, SEO trebuie să funcționeze în cadrul unei strategii de conținut. Nu se urmărește doar clasarea. Îi ajută pe cititori până când se simt încrezători să ia o decizie de cumpărare educată.

Cum se va aborda conținutul acestor strategii SEO 2020

În 2019, timpul petrecut de consumatori în cercetarea produselor de lux a crescut comparativ cu anii precedenți. În 2020 se estimează că va înregistra încă un vârf de creștere. Anul acesta, mulți cumpărători vor avea mai puțină încredere în vânzători. În schimb, se vor baza mai mult pe propriile lor cercetări.

Aceasta înseamnă că mărcile trebuie să-și ajute clienții în procesul de cercetare. Este necesar un conținut care să reflecte persoana de cumpărător țintă. Trebuie să se creeze un flux de lucru pentru fiecare campanie. În același timp, trebuie luat în considerare și clasamentul.

Care sunt acele considerente de clasament? Implementați variante de cuvinte cheie bazate pe longtail-urile cuvintelor dvs. cheie principale. Toate acestea, într-un context care prezintă soluții pentru punctele de interes ale cumpărătorului.

Iată un exemplu de conținut SEO-friendly pentru a converti cititorii în cumpărători

Să spunem că o companie ce proiectează piscine personalizate caută o soluție de marketing pentru 2020. Obiectivul lor este să își atingă ținta de venituri la sfârșitul anului. Mai mult, doresc o creștere a vânzărilor cu cel puțin 35% față de anul precedent.

Aceștia decid să investească într-o agenție de marketing, specializată în optimizare SEO și marketing intern.

Zona principală de cumpărători este formată din bărbați și femei cu vârste cuprinse între 28 și 45 de ani. Aceștia realizează venituri considerabile și au copii. Datele dezvăluie nevoia de a găsi o activitate distractivă pe care familia o poate face împreună.

Pe lângă achiziționarea unui bazin, mai sunt și alte opțiuni. Acestea includ înscrierea într-un club de călătorie cu familia sau cumpărarea de ATV-uri.

Strategia SEO va clasifica acest conținut care îi ajută pe cumpărători să afle mai multe despre opțiunile lor. Vom folosi cuvinte cheie care reflectă nevoile lor, în conținut. Acesta vorbește contextual despre produse, folosind principalele cuvinte cheie SEO.

Așadar, o familie are în vedere opțiuni care se pot scrie în conținutul care argumentează. Prezentăm motive pentru care investiția într-o piscină este cea mai bună soluție. Conținutul poate acoperi aspecte ca utilizarea de-a lungul anului, adăugând valoare unei case.

Concluzia acestor strategii SEO 2020

Când conținutul este capabil să se claseze pentru cumpărătorii-țintă, aceștia pot intra într-un flux de lucru. Blog-urile și ghidurile pentru cumpărători îi pot ajuta în următoarea etapă. Este importantă ”călătoria” cumpărătorului înainte de a solicita o ofertă și a realiza o programare.

În plus, automatizarea de marketing poate trimite e-mailuri personalizate către fiecare cumpărător. Se pot folosi date SEO pentru optimizarea conținutului din e-mail. Pe această temă, avem un articol despre e-mail marketing. Citiți care sunt cele 5 sfaturi practice pentru o campanie de succes.

Cea mai bună dintre aceste strategii SEO 2020 va contribui la maximizarea creșterii vânzărilor. Folosind o strategie de căutare organică, abordăm o intrare aliniată cu atenție. Aceasta se bazează pe cumpărători specifici, cu piese de conținut extrem de personalizate. Toate, în jurul a ceea ce înseamnă valoarea SEO.

Autor

Comentariile sunt închise.